شناختن ارسال یارانه دریافت اردیبهشت قطع یارانه

شناختن: ارسال یارانه دریافت اردیبهشت قطع یارانه یارانه بگیر یارانه نقدی واریز یارانه پرداخت یارانه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بعضی می‌خواهند اوضاع سپاهان را متشنج کنند/ شانس پرسپولیس در داربی ۶۰ به ۴۰ است ، کرانچار

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان می‌گوید که قرار نیست تغییری در نیمکت تیم روی دهد ولی بعضی به دنبال متشنج کردن جو تیم هستند. 

بعضی می‌خواهند اوضاع سپاهان را متشنج کنند/ شانس پرسپولیس در داربی ۶۰ به ۴۰ است ، کرانچار

کرانچار: بعضی می خواهند اوضاع سپاهان را متشنج کنند/ شانس پرسپولیس در داربی ۶۰ به ۴۰ است

عبارات مهم : سپاهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان می گوید که قرار نیست تغییری در نیمکت تیم روی دهد ولی بعضی به دنبال متشنج کردن جو تیم هستند.

به گزارش ایسنا، زلاتکو کرانچار در پنج هفته نهایی فصل قبل جهت سرمربی گری سپاهان اصفهان گزینش شد و با کسب نتیجه های مثبت، جهت فصل تازه نیز قرارداد بست. ولی این مربی کروات در فصل جاری تا آخر هفته دهم، تنها دو برد کسب کرده و از جام حذفی نیز از بین بردن شده است هست. در چنین شرایطی شایعاتی مبنی بر حضور مربیانی همچون علی کریمی و محرم نویدکیا در سپاهان به گوش می رسد. ولی کرانچار در گفت وگو با ایسنا، این شایعات را رد کرده و از حمایت کلوب خبر می دهد. متن کامل مصاحبه ایسنا با این مربی کروات را در ادامه می خوانید:

بعضی می‌خواهند اوضاع سپاهان را متشنج کنند/ شانس پرسپولیس در داربی ۶۰ به ۴۰ است ، کرانچار

آقای کرانچار! ابتدا بگویید ارزیابی کلی تان از عملکرد سپاهان در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ برتر چیست.

می توانم بگویم فقط نتیجه بد ما را همراهی می کند ولی به لحاظ سبک بازی و انگیزه بازیکنان، خوب بوده ایم. در این میان تنها گلزنی میسر نشده ولی شانس گلزنی زیادی ایجاد کرده ایم که به گل منجر نشده هست. امیدوارم وقت آن برسد که بازیکنانی که مسئول گلزنی هستند، حواسشان زیاد جمع بوده و موثر باشند. ما دو بازی مهم با پیکان و تراکتورسازی در پیش داریم.

وضعیت بازیکنان مصدوم چطور است؟

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان می‌گوید که قرار نیست تغییری در نیمکت تیم روی دهد ولی بعضی به دنبال متشنج کردن جو تیم هستند. 

به غیر از عزت الله پورقاز، بقیه بازیکنان مشکلی ندارند. پورقاز هم هنوز ته مانده ای از ضرب دیدگی عضله پشت کمرش مانده هست. او از دیروز (دوشنبه) تمرینش را شروع کرد و امیدواریم جهت بازی با تراکتورسازی آماده شود ولی قطعا به بازی با پیکان نمی رسد.

برای برطرف مسئله گلزنی، بازیکنی در نیم فصل جذب نمی کنید؟

نیازی نیست. به نظرم مهاجم های نوک و گلزن های بسیار خوبی داریم. ساسان انصاری دومین گلزن فصل قبل بود. مهرداد محمدی نیز به محض آمدن من، گلزن اول سپاهان در ۶-۷ هفته فصل قبل بود. موقعیت های ایجاد شده است زیادی داریم ولی بازیکنان تمرکز کافی جهت گل زدن ندارند. باید کار انفرادی را جهت زیاد کردن گلزنی با بازیکنان انجام دهم و صحبت های شخصی با آنها داشته باشیم تا ببینیم علت مهم این اتفاق چیست و چه مزاحمتی جهت ارزش ایجاد می شود.

مهرداد محمدی در چند بازی اخیر تعویض زودهنگام داشته هست. آیا او با افت مواجه شده است است؟

بعضی می‌خواهند اوضاع سپاهان را متشنج کنند/ شانس پرسپولیس در داربی ۶۰ به ۴۰ است ، کرانچار

در مورد مهرداد محمدی ترجیح دادم به راه حل های دیگری روی بیاروم آیا که او در هشت هفته گذشته نتوانست گل بزند. طبیعی است هر مربی به راه حل های دیگری روی می آورد. با این وجود، مهرداد جایگاه خودش را از دست نداده است و تنها می خواهم اوضاع جهت مهرداد و سایر بازیکنان بهتر شود.

جذب مهدی شریفی در برنامه های شما قرار دارد؟

مهدی شریفی بازیکن سپاهان است و با کلوب قرارداد دارد. انتظار دارم، او از تراکتورسازی به سپاهان بازگردد. با آمدن شریفی، یک حلقه دیگر به زنجیره گلزنی ما اضافه خواهد شد و با وجود او در گلزنی خطرناک تر خواهیم بود. شریفی بازیکن خوبی است و بازی هایش در تراکتورسازی استمرار دارد. امیدوارم با بازگشتش به سپاهان، انگیزه جدیدی پیدا کند و توانایی و کیفیتش را نشان دهد. همچنین انتظار دارم به نحوی که در دوره قبل حضورم در سپاهان بازی می کرد، دوباره جهت تیم بدرخشد. بنابراین آمدن شریفی، جذب بازیکن تازه محسوب نمی شود آیا که او تحت قرارداد کلوب است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان می‌گوید که قرار نیست تغییری در نیمکت تیم روی دهد ولی بعضی به دنبال متشنج کردن جو تیم هستند. 

گفته می شود قرار است یک مربی تازه به کادرفنی سپاهان اضافه شود.

در گذشته به کلوب و رسانه ها به صورت علنی گفته ام که نیازی به مربی تازه نداریم. اگر نیازی باشد خودم اعلام می کنم. نه این که کسی از بیرون بخواهد این عنوان را اعلام کند. به نظرم تا الان با محمود کریمی به عنوان دستیار، تونچی مردولیاس مربی دروازه بان ها و رافائل فوگاگیرو بدنساز تیم، بسیار خوب کار کرده ایم. همه چیز تحت کنترل و پوشش ما هست. این ها ایده سایر افراد است که دوست دارند اوضاع را در اطراف تیم متشنج کنند. این که این شخص کیست خودش می داند.

بعضی می‌خواهند اوضاع سپاهان را متشنج کنند/ شانس پرسپولیس در داربی ۶۰ به ۴۰ است ، کرانچار

به هواداران این قول را می دهید که سپاهان به زودی در بین تیم های بالای جدول قرار گیرد؟

دو بازی با پیکان و تراکتورسازی می تواند مسیر را جهت مان باز کند و سپاهان را به بالای جدول برساند. با کسب دو پیروزی به این مهم نزدیک می شویم ولی بخش بزرگی از فصل هنوز باقی مانده هست. بالاخره تیم های دیگر هم دچار نوسان خواهند شد. هنوز وقت های متعدد زیادی باقی مانده تا بعضی تیم ها دچار افت شده است و بعضی تیم های دیگر نیز افزایش کننند.

شایعاتی مبنی بر جانشینی علی کریمی یا محرم نویدکیا در سپاهان به گوش می رسد. آیا اولتیماتومی گرفته اید؟ این شایعات چقدر به واقعیت نزدیک است؟

این عنوان را نخستین بار است که می شنوم. از طرف دیگر، بعد از آخرین بازی هیچ جلسه ای با مدیران کلوب نداشته ایم. تنها بعد از بازی با گسترش فولاد جلسه ای در تبریز داشتیم چون آقای طاهری با ما به سفر آمده بود. ما در این بازی شش موقعیت گل ایجاد کردیم ولی گلی نزده بودیم. در این جلسه نیز راجع به این عنوان صحبت کردیم ولی بحث دیگری نبود.

در گفت وگو با رسانه های کروات گفته بودید که برانکو ایوانکوویچ عالی ترین گزینه جهت هدایت تیم ملی کرواسی است.

طبق سوابقی که او دارد اگر با دالیچ نتوانستند جهت جام ملت های اروپا قرارداد امضا کنند، می توانند با سرمربی دیگری قرارداد ببندند ولی این که آیا از برانکو نام بردم دلیلش این است که او یک دوره بسیار موفق با تیم ملی کشور عزیزمان ایران داشت و قهرمان شد. در جام ملت ها مقام سوم را کسب کرد و به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان راه پیدا کرد. برانکو با پرسپولیس هم یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی را رقم زده و در لیگ قهرمانان آسیا هم به خوبی پیشرفت داشت. او هشت سال تا قبل از جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه دستیار بلاژویچ بود و تجربه خوبی دارد. بر طبق این سوابق رای خودم را به ایشان دادم ولی مشخص است که فدراسیون فوتبال کرواسی باید تصمیم نهایی را بگیرد.

به نظرتان کرواسی می تواند مسافر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشد؟

تا زمانی که شانس وجود دارد باید امیدوار بود. کرواسی با یک حریف تلخ مواجه شده است ولی از نظر کیفیت باید به جام جهانی راه یابد.

شما سرمربی پرسپولیس هم بوده اید. آینده نگری تان از داربی پنج شنبه بین پرسپولیس و استقلال چیست؟

نمی توانم بگویم چه تیمی پیروز می شود چون هر داربی به حد زیادی مبهم هست. بنابراین انگیزه لحظه ای تعیین کننده خواهد بود ولی شروع ضعیف استقلال در لیگ می تواند این تیم را خطرناک کند چون انگیزه مضاعفی برایش ایجاد می کند تا دوباره به لیگ برگردد. با این حال اگر واقع بینانه بخواهیم نگاه کنیم، پرسپولیس با توجه به نتایجی که کسب کرده، شانس بیشتری دارد. اگر بخواهم با درصد به دو تیم شانس بدهم، شانس پرسپولیس ۶۰ به ۴۰ است.

در آخر پیامی جهت هواداران سپاهان دارید؟

از آن ها می خواهم صبر بزرگی نشان دهند. در هفته یازدهم با پیکان صدرجدولی بازی داریم و می خواهم تعداد زیادی از هواداران جهت حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. اعتقادم بر این است بازیکنانم با بازی خوب و نتیجه ای که می گیرند، پاسخ حمایت هواداران را خواهند داد.

واژه های کلیدی: سپاهان | مهرداد | قرارداد | بازیکنان | پرسپولیس | مهرداد محمدی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار